Skip to content

Over ons

Community Z begon als concept en heeft zich binnen een jaar steeds verder ontwikkeld. We wilden jongeren de kans geven om zowel zichzelf buiten eventuele opleidingen verder te ontwikkelen en ontplooiien en daarbij ook nog eens de kans geven om hier uiteindelijk wat aan te kunnen verdienen.

Het concept heeft zich verder ontwikkeld en binnen een aantal maanden hebben we het eerste event kunnen organiseren voor ongeveer 20 studenten waarvan de meeste studeren aan De Haagse Hogeschool. De community is via een partner; Training of Greatness, die overigens ook heeft bijgedragen aan de opzet van Community Z, in aanraking gekomen met de studenten die nieuwsgierig waren geworden naar de community.

Het eerste event was een groot succes. Bijna iedereen heeft zich dezelfde avond nog ingeschreven om lid te worden van de community. Het idee van werken aan je eigen skills omringt door like-minded people die elkaar vooruit willen helpen op een leuke manier werd goed ontvangen. Al vrij snel volgde het tweede event waarbij we ook gastsprekers hebben kunnen uitnodigen.

Het viel ons op dat de meeste communityleden interesse of een achtergrond hebben op het gebied van  marketing. Op dit moment besloten wij om ons dan ook specifiek te gaan focussen op deze groep. We werven jongeren voor de community die affiniteit hebben met startup, marketing en design.